Genel Yayın Yönetmeni : MAKSUT KOTO Editör : ENSAR SARGIN

KIŞ VE POETİKA - SERAP ASLI ARAKLI

''Ey şair öl, değerini bilelim'' ŞİİR DALI E-DERGİ

















perdeleri çek uzun uzun konuşalım bu kış ey sevgili
elhan-ı şita bir cenab’ı kış unutsa bahar hatırlar ey sevgili

karda yürür güneşe ray döşer ya çocuklar kalbim ray işte
babamdan öğrendiğim türküleri sen mırıldan ey sevgili

kan acıyı acı kanı ayartır budur belki de aşkın poetikası
dünya saatinde elma kes elinle kalbimi dinle ey sevgili

ocak pavese şubat rilke mart mallarmé ya, içime eğil
bu kış kıssalar anlatıp uzun şiirler yazmalıyım ey sevgili

“ilk nefeste yarılanır cıgaram” dese ahmed arif, bahar gelse
bardakta bekleyen su dahil her suda taş sektirsek ey sevgili

bugün pazar! gel, damat tıraşı ol ve bana acımı hatırlat
ensede biriken kan kalbin replik lekeleri bazen ey sevgili

say ki hiç roman yazmadım, üç adım var üçü de derin kesik
şiir anı arası bir şey adım, sakla beni defterlere ey sevgili!